Fillers

Jag tycker att stora läppar är otroligt snyggt. Nu menar jag inte sjuka ankläppar utan lagomstora, fylliga och pussvänliga läppar. Jag har redan lagomstora läppar men suget att prova bara för att se hur det skulle se ut är otroligt stort! Har kikat runt lite på internet och hittat två ställen i Falun som gör det, Majakliniken och SPC. Kostar mellan 2000 - 2500 kr, inte så farligt alls. Dock är jag lite kluven när det kommer till vad jag skall fylla läpparna med, Juvéderm eller Restylane. Restylane var billigare men Juvéderm känns bättre, plus att Juvéderm innehåller bedövningsmedel så själva injektionen känns mindre. Får se om jag tar mod till mej att fixa läpparna till sommaren, är inte sådär supersugen på de där sprutorna, men som man säjer - vill man vara fin får man lida pin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0