Sveg-resan # 4

(Syns det att jag är livrädd för fiskar!?)

Wanties from VILA

Sveg-resan # 3

Ny

/Klickade just hem denna goding.

Har letat efter något liknande hur länge som helst men inte hittat den perfekta, förrän nu.

Sveg-resan # 2

How to wear

I love you

I love you always forever
Near and far, close and together
Everywhere I will be with you
Everything I will do for you

Sveg-resan

Vi var vi ju iväg till Sveg där vid Mars/April. Jag lovade att lägga ut bilder men det hände liksom inte då, men bättre sent än aldrig säjer jag! Här kommer första delen på en helt underbar liten "resa" med trevligt sällskap (jag åkte med Christoffer, Simon och Christian), mycket skratt, mycket fisk. mycket kortspel, mycket alkohol och alldeles för lite sömn. Längtar ihjäl mej till nästa gång!

True

Before I die # 2

Wanties from GT

Lefkas, hemresedagen

Transferbussen skulle komma till hotellet runt 10.15 så vi var uppe vid 08.00-tiden för att slippa stressa på morgonen. Åt frukost, jag sminkade mej lite, packade det sista och gick ner i receptionen. Checkade ut och skrev ett par rader i hotellets gästbok. Slog oss ner i en av de många soffor som fanns i lobbyn och satt där tills bussen kom. En bussfärd på dryga timmen och vi var nu på en annan ö, Preveza, där flyplatsen låg (Lefkas har ingen egen flygplats).

Väl framme på flygplatsen tyckte jag att tiden bara flög iväg, det gick rätt snabbt ändå att lämna av bagaget och sen var det bara att gå igenom säkerhetskontrollen. Då var det cirka 30 minuter kvar innan boarding men det kändes som fem minuter. Kikade i taxfree-shopen och köpte cigaretter för de sista euro vi hade.

På flygplanet hamnade vi bredvid en mycket pratglad man och flygtiden på 3 och 1/2 timme gick otroligt snabbt.
På Arlanda möttes vi av Simon som kommit för att hämta oss, vi packade in grejerna i bilen och snackade om resan på hemvägen. Gjorde ett snabbt mat-stopp i Uppsala inne på Max för att fylla på med energin och efter 2 och 1/2 timmars bilfärd var vi äntligen hemma. Trötta stapplade vi in i lägenheten och jag kramade om mamsen, packade upp det mesta och slängde i en, av vad som kändes som tusen, tvättmaskiner. Somnade gott och sov riktigt skönt första natten hemma.

New

Tänk vilken snäll vän jag har. Kristin köpte dessa haremsbyxor till mej igår. S.Å.S.N.Y.G.G.A.