Jobb

 
Jag ligger helt utmattad under täcket och orkar inget annat. Vilken vecka det har varit! Och överlever jag nästa vecka lär det gå till historien ;-) Jag är ju en rutinmänniska och har väldigt svårt att rucka på saker och ting när jag väl fått in vanan att ha det på ett visst sätt. 
 
Intervjun i måndags gick bra, jag blev anställd (!!!) och har idag varit på jobb-möte där jag fick reda på lite mer praktiska saker. Vi bokade även in ett par introduktionspass till nästa vecka, superspännande och pirrigt!
Jag ser verkligen fram emot veckan som kommer, jobb och flytt - MEN den kommer bli väldigt intensiv och dagarna som jag planerat att flyttpacka på är ju uppbokade nu. Det betyder att all packning måste göras denna helg och jag måste även boka tvättstugan till nästa vecka så jag får sängkläder, duschdraperi och badlakan rena. Puh! Men detta ska gå bra, jag är ju superwoman ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0