At home

Såhär trött och slut i kroppen har jag nog aldrig varit tidigare. Igår kom vi hem från Sveg och fastän jag helst av allt hade velat ligga i sängen sen vi kom hem har jag istället fixat en massa både igår och idag! Packade upp allt så fort vi kom hem igår, åkte och handlade för att fylla på både kyl och frys som ekade tomt och på kvällen stack jag ner i tvättstugan och slängde i ett par maskiner. Hade dubbelt så mycket tvätt denna vecka mot vad vi brukar ha och jag ansåg att det istället var bättre att dela upp det då. 
 
Gick upp 10 i morse och städade lägenheten, handlade fika och vid 14.30 fick vi fikabesök eftersom Christoffer fyllt år i veckan. Varvade fikat med att springa ner i tvättstugan så nu är allt tvättat och klart, äntligen! Nu är sambon påväg till Stockholm och jag har precis diskat undan ett berg av disk för andra gången idag - alltså intar jag soffläge och tänker inte röra mej ur fläcken något mer ikväll :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0