Sovrummet

 
Sådär! Med ny gardin (som jag förövrigt älskar, hur fin är den inte?), en söt sängkappa och en taklampa fick sig sovrummet ett rejält lyft. Jag är så rackarns nöjd. Sovrummet är numera min favoritplats här hemma.
 
Det har varit lite tyst här ett tag men jag behövde en paus. Tänka och ladda batterierna. Jag tycker livet är så fruktansvärt orättvist ibland och när det blir för mycket har jag en tendens att bara stänga av, vilket inte är det optimala. Nåja, livet går vidare som man brukar säga... 
 
I helgen spelade jag för lugna ligan, det har bara blivit en massa hemmapyssel, god mat och mys i soffan med gottis och film. När Christoffer hade åkt till Stockholm tidigare idag så passade jag på att ta ett långt bad med hårinpackning och alla sånadär tjej-grejer, orkade till och med att göra en storstädning av lägenheten. Jag borde plugga men motivationen är liksom nere på noll, energin likaså. Jag tror det blir en kväll som spenderas i soffan utan några som helst måsten, det är liksom okej, det kommer en dag imorgon också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0