Oktober

Oktober är här och min årliga höstdepp börjar infinna sig. Jag vill inte göra något och jag orkar inte göra något. Helst av allt vill jag bosätta mig i sängen, dra täcket över huvudet och skita i precis allt.
Just oktober är en tuff månad, psykiskt sätt. Många tankar och känslor som tar över. Det är ingenting som jag orkar skriva om och vara öppen med, inte när jag är mitt inne i det. De närmaste vet och det får räcka så. 
Jag vet åtminstone hur jag ska göra för att det ska kännas bättre, tankarna och känslorna finns fortfarande där men jag kan koppla bort dom emellanåt och det är himla skönt. I helgen ska jag och kärleken ta en riktig mys-helg och bara vara med varandra, det behövs nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0