En lördag som jag gillar den

I morse var jag uppe redan vid åtta så det här har verkligen varit en sån där lördag som jag vill ha vaaarje lördag, förstår ni hur jag menar? Jag har gjort grejer idag som jag mer än gärna gör till en slags helgtradition och jag har faktiskt längtat efter en sån här dag. Vid tio-tiden befann jag och mamma oss uppe på Vettris, det var nämligen kattens dag idag med bland annat 50 procents rabatt på vaccinationer, och det kom väldigt lägligt för det var ju nu i dagarna som Frans skulle ha fått sin 12-veckors spruta.
 
När vi lämnat av Frans hemma igen så åkte vi till Borlänge en sväng. Vi avverkade IKEA, Kupolen och Rusta där jag fick med mig lite jul-pynt för att sedan avsluta med en fika.
 
 
Hemma har jag pyntat och klätt vår minimini-gran (ska visa den sen, den är supergullig), tvättat, lagat mat och för ett litet tag sedan sköljde jag ur färg från håret. Skönt med lite uppfräschning. Nu ska jag bara njuta i soffan hela kvällen för imorgon vankas det jobb för min del. Var ett tag sedan jag hoppade in och jobbade så det ska bli så himla kul att träffa mina söta tanter och farbröder igen :-) Och söndagsjobb betyder extra cash, inte mig emot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0