Toppen för topparna

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tillhör den kategorin som inte går till frisören särskilt ofta. Jag har nog inte varit där på cirka ett och ett halvt år och det tar tyvärr ut sin rätt på håret. Att jag sedan färgar det med dålig färg (från affären) och tvättar, blåser eller plattar håret i stort sett varje dag gör även sitt till. Jag har massor med kluvna hårtoppar och matt och slitet hår. 
 
Idag tog jag mitt förnuft till fånga och beställde klipp&färg-tid i september. Dagen efter vi kommer hem från Grekland. Mitt hår blir nämligen sjukt slitet av saltvatten och stark sol så en liten uppfräschning är ett måste. 
 
Tills dess kör jag dock slaviskt med mina favoritprodukter för håret. Båda luktar otroligt gott och är superbra för slitet hår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0