Svar

"Hej! 
jag såg att du också valt proforma clinic. Jag ska opera mig där på torsdag och är supernervös. Vilken storlek valde du? Blev det som du hade tänkt dig?"
 
Hej! Du har inget att vara nervös över, du blir behandlad och omhändertagen som en prinsessa på Proforma! Jag velade mellan 375cc och 400cc och det var först när Calle stod och ritade på mej på operationsdagen som jag slutligen bestämde mej för 375cc då Calle trodde att det skulle bli snyggast, eftersom implantaten skulle sett ut att sitta under hakan annars. Såhär i efterhand skulle jag ha valt 400cc, eller tillochmed större. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!
Ang. implantat så har jag en litet tips.. Såg att du har mentor på förra bloggen, dom har börjat med nya garantier på sina implantat nu. Jag jobbar på en kommunikationsbyrå och just nu sprider vi info om de nya garantierna som t.ex skyddar mot ruptur. Hör gärna av dig om du vill veta mer :)
Ha det gott!

Mvh, Ida

2014-01-21 @ 09:52:41
Postat av: Agnes

Ska ha konsultation hos Örjan (Proforma) idag ;) Nästa vecka ska operera mig. Spännande! Börjar bli nervös men allt jag läst här gör mig lite lugnare. Tack för det :)

2016-04-04 @ 08:14:11 - http://hoga-klackar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0