Julklappar

För ett par veckor sedan klickade jag hem de sista julklapparna. Så himla skönt att vara ute i god tid och slippa all stress som julen annars kan innebära. I år har jag gjort det superbekvämt för mig själv och köpt alla klappar på nätet, på så sätt slapp jag också trängas med massa folk på stan som jag annars skulle vara tvungen till och kunde i lugn och ro beställa hem allt.

När jag kikade runt så kom jag in på en sida som heter Iris&Pelle, de har märkeskläder såsom Boomerang, Jofama, UGG, Lundmyr of sweden, Hugo Boss, Dagmar, Primeboots och Hunter för att nämna några få. Kläder för både kvinnor, män och barn samt en hel del inredning. Ja, ni hör ju, rena himmelriket för min del. Jag har hittat både det ena och det andra som hamnat på min önskelista i år, bland annat dessa stövlar från Hunter, jag har helt kärat ner mig i dom och bara måste ha ett par! Jag har alltid velat haft ett par snygga stövlar och jag ska nog passa på att klicka hem ett par som en julklapp till mig själv. Det är jag värd.

De supersnygga bootsen från Primeboots hamnade även de på önskelistan i år, himla fina och ett ”måste ha” till skosamlingen. Man kan ju aldrig ha för många skor ;-) 


Hittade också de här populära ljusen från Voluspa som det skrivs mycket om just nu. De luktar verkligen såå gott och är värda varenda krona. De kostar runt 400 kronor men brinner i hela 100 timmar! Jag älskar ju allt som har med ljus att göra och är lite sugen på att klicka hem ett, det är ju lite lyxkänsla över det hela också. Jag hittade även såå mycket mer fint som jag skulle vilja ha så jag tycker verkligen ni borde kolla upp Iris&Pelle, det är verkligen värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0