När ångesten släpper

Idag har en massa ångest som jag gått med ett tag äntligen släppt. Jag hade min slutexamination i medicin-kursen, en kurs som varit så tung och svår att få in. Jag läste och läste men ingenting satt sig och jag var nära på att bara ge upp där ett par gånger. Men tänk så bra det gick! Jag blev chockad själv över hur mycket jag faktiskt kunde och mitt slutbetyg blev snäppet högre än vad mitt mål från början var :-) Nu kan jag äntligen lägga den svåra kursen på hyllan, för all framtid. 
 
Efter mitt prov åkte vi till stan en sväng. Märks att det är nyår kan jag ju säga, folk överallt och en lång kö som gick utanför butiken för att komma in på systemet. Nu har vi det avklarat i alla fall. Jag har städat lite ikväll så det är rent och fint tills imorgon, ska bara se till att få undan tvätten också så kan jag slappna av helt sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0