Min vanliga tur

 
Igår bestämde sej min relativt nyinköpta galaxy s4 att ge upp. Min vanliga tur. Jag pratade med boyie i telefon och när jag skulle avsluta samtalet fungerade inte touchfunktionen. Jag har provat alla tänkbara sätt att fixa till den utan resultat. Jag har kontaktat både Tele2 och Samsungs kundservice där de säjer att jag ska skicka in den på service. Och bara det var ju ett helt projekt i sej. 
 
Aldrig någonsin har jag varit tvungen att skicka in något på lagning, förrän nu. Vid sämsta tänkbara tillfälle. Är det inte typiskt? Jag ska dock få låna en telefon under de närmsta två veckorna så jag inte blir helt onåbar. Tur det finns snälla människor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0