Nya rutiner

 
Godmorgon ♥ Jag ligger i sängen och dricker min tredje kopp kaffe. Jag gick upp rätt tidigt i morse så jag förhoppningsvis kan somna i relativt bra tid ikväll. Imorgon ska jag på mitt första introduktionspass på jobb och jag är så pirrig och nervös. Det är en massa tankar som snurrar runt i huvudet och jag är säker på att det kommer ta ett tag innan jag är inne i de här nya rutinerna. Denna veckan har jag saker att göra varje dag, inte något som jag är van vid. Vanligtvis, om jag har planer två dagar i rad brukar jag ta den tredje dagen som en slags "paus-dag" där jag bara tar det lugnt och tar igen mej för att energin ligger nere på noll. Nu blir det andra bullar framöver och jag är lite orolig över hur jag kommer reagera till en början. Det känns som att kommande vecka kommer ändra allting, till det bättre. Såhär ser den ut:
 
Måndag: Jobb 07.00 - 16.00
Tisdag: Jobb 07.00 - 16.00
Onsdag: Läkarbesök 08.00. Utbildning på eftermiddagen. Tvättstuga 19.00 - 22.00
Torsdag: Jobb 14.00 - 22.00
Fredag: Flytt och storhandling
Lördag: Packa upp flyttkartonger. Möjligtvis hämta några enstaka saker som vi glömt packa. 
Söndag: Komma i ordning i lägenheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0