Argan Oil of Morroco

 
Jag var iväg och hämtade ut ett paket idag, innehållande schampo och balsam + en olja från Argan oil of morroco. Nu ska barret få sig en omgång! Jag är såå dålig på att sköta mitt hår och sliter ner det i princip varje dag med plattång och hårtvätt. Att jag sedan är snålast i stan och inte gärna sätter mig i frisörstolen gör det inte bättre. Nu har jag inte klippt mig på ett och ett halvt år och det syns verkligen. 
 
Håret är liksom ingenting som jag lägger så mycket energi på och jag är överlag dålig på att unna MIG saker såsom kläder, frisörbesök osv. Istället lägger jag mina pengar på lägenheten - köper möbler och inredning och en massa bra mat. Men nu tog jag tag i saken och klickade hem produkterna till ett bra pris, får bara hoppas de gör underverk för håret. Ett frisörbesök ska också bokas in efter årsskiftet och då har jag ju ändå alla förutsättningar för att fortsätta hålla håret i gott skick :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0