Promenad & dagarna som varit

 
Äntligen, äntligen tog latmasken Thuresson sig ut på en energigivande promenad. Jag är mäkta imponerad utav mig själv måste jag säga haha. Jag vill ut och gå och jag vet att jag borde göra det också för att må bra (man lär sig himla mycket om kropp å hälsa under utbildningen och jag fick otroligt dåligt samvete och en riktig eye-opener om att min livsstil kan och borde förbättras rejält) men varje gång ett tillfälle ges så kommer jag med bortförklaringar som "det är för kallt" eller "det är så tråkigt att gå själv". Nu fick jag ju i och för sig sällskap av mamma men ut kom jag ändå! :-)
 
Efter promenaden idag så var jag iväg och slängde skräp och alla kartonger vi samlat på oss, pantade och storhandlade. Igår hade jag ett berg av tvätt att ta tag i, städning och en massa plugg som blev gjort + betalade räkningar. Vuxenpoängen väller ju över! Nu har jag några mail att ta tag i och lite jobb med bloggen att fixa innan jag ska sätta igång med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0