Livet tar en ny vändning

2013 kommer jag göra till mitt år. Inte för att 2012 var något dåligt år, det var nog bland de bästa hittills. Jag träffade världens finaste kille som jag blev tillsammans med, jag träffade nya människor och tyvärr förlorade jag ett par vänner på vägen när jag insåg vikten av att sätta sej själv i första hand. Jag umgicks med personer jag tycker mycket om och jag flyttade ifrån villan i Källviken där jag bott i tio år till ett BR-hus jag alltid velat bott i. Jag förstorade brösten, en dröm jag haft i 5 år som äntligen gick i uppfyllelse. Blev sambo med världens finaste Christoffer och några minuter innan tolvslaget blev jag även hans fästmö <3
 
Jag tar studenten i Juni och jag känner att det är då livet börjar på riktigt. Då kan jag göra precis vad jag vill och då har jag hela livet framför mej. Helt underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0