Kitchen

 
Det var minst sagt jävulskt pillrigt att få upp väggorden, men nu är de uppe och jag är nöjd. Detta är något jag skjutit fram i några veckors tid, jag kände liksom på mig att det inte skulle bli det lättaste. Till att börja med kan jag ju säga att jag är en hopplös perfektionist, så jag skulle prompt göra det här helt själv. Christoffer fick absolut inte sätta upp väggorden, för hade perfektionisten i mig sett att det satt liiiite snett så hade det med all säkerhet varit sura miner från min sida ett tag framöver. Ja, det är på den nivån.... Därför brukar jag göra sådana här prylar själv, för blir det mot all förmodan snett och fel (det brukar det liksom inte, med tanke på att jag måste vara noggrann) så har jag bara mig själv att skylla och vem går runt och är grinig på sig själv egentligen? Nåja. Ungefär sjuttioelva svordomar hann jag spy ur mig innan jag var klar, vilket till största delen berodde på att jag gjorde fel ifrån början och fick det ännu kämpigare än vad man normalt får, men skam den som ger sig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0