Nytt från Gårdsromantik

 
Idag hämtade jag som sagt ut ett av paketen jag väntat på den här veckan. Innehållet ser ni ovan, men jag ger er bara en liten sneakpeek på gardinen än så länge. Resten får ni se när allt är klart men jag kan säga att jag kunde nog inte vara mer nöjd, guuud så fint det kommer bli! Annars har vi gjort en hel del idag, det var först nu som jag kunde sätta mig ner och ta det lugnt en stund. Har ett berg av tvätt jag ska få undan, mat som ska lagas och jag ska fortsätta plocka och dona här hemma innan jag kan slänga mig på soffan för resten av kvällen :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda 20år & mamma till en tjej född 2010.

Väldigt fina lyktor, vart ligger denna butik? Såg att du bor i Falun, det gör även vi för tillfället men en mil utanför:) Ha det gott!

Svar: Visst är dom? :) Helt underbara! Jag beställde dom härifrån http://www.gardsromantik.se/ :) Åh vad kul! Kram
Louise Thuresson

2014-11-04 @ 20:55:15 - http://awahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0