Tillökning i familjen

 
Har ni sett vilken liten sötnos? Han heter Frans och flyttar in hos oss om en vecka :-) Det är en av "mammas kattungar" så det känns extra roligt att man varit med ända från starten med den här lilla godingen. 
 
Annars då? Det blev en promenad på ungefär en timme idag. Millan ringde och hörde om jag ville hänga med på en prommis och jag var inte den som sa nej. Behövde veerkligen en paus från studierna så det var skönt att komma ut. Utöver det har jag gjort rätt för mig och betalat en hög med räkningar, inte kul men skönt när det är gjort och sen tog jag ett mysigt bad innan jag började med maten.
 
Imorgon tänkte jag lägga in en ny design på bloggen, den är väldigt lik den jag har nu men mer i min smak och det är ju alltid kul med en uppfräschning. Behöver åka iväg och panta, handla lite och slänga skräp också och det får jag hellre undan direkt än att det bara ska ligga, så dagen imorgon blir väl inte sådär super-rolig men det är sånt som måste göras. Nu ska jag kika vidare på Big brother och PH innan det är dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0