Elfte september

Det här har varit en såndär dag som varit relativt lugn även fast man fått gjort en del måsten och nytta. Förmiddagen gick åt till att springa upp och nerför trappor i tre timmar, självklart menar jag tvättstugan - detta evighetsgöra. 
Så fort tvätten var klar svidade jag om illa kvickt och drog till affären där det både pantades och handlades. Himla skönt att ha allt gjort inför helgen tycker jag, det gör att jag lättare kan slappna av. 
Efter det satt jag mig ned med, hör och häpna, min pärm med räkningar för att sätta allt i bokstavsordning. Pensionärsvarning kan man tycka, särskilt när jag och sambon har en varsin pärm haha. Hur mycket vuxenpoäng är inte det då på en skala?! Idag fyllde även min mormor 84 år, så en fika där hann jag också med! :-)
 
Nu står soffhäng på schemat för resten av kvällen! Imorgon tänkte jag berätta om något som surrat i mitt huvud den senaste månaden och som äntligen är klart :-) Har även lite nytt som vi köpt till lägenheten att visa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0