Lägenhetsfix

Nä hörrni, igår var jag inte kaxig. Jag kände mig helt död efter detoxen, slut i både kropp och själ. Jag brukar identifiera mig med ett krockat kylskåp efter en akupunkturbehandling och den där detoxen gav ungefär samma effekt ;-) Jag orkade iallafall med lite plock och fix i lägenheten och sen gjorde jag klart allt skoljobb för den här veckan. Vi har uppgifter och prov som vi har en vecka på oss att plugga till och göra men de här två veckorna som jag pluggat nu så har jag försökt få undan allt plugg på vardagarna så att jag och Christoffer får helgen tillsammans utan en massa måsten. Jag tycker det är viktigt med tanke på att vi bara ses på helgerna. 
 
Nu till helgen ska vi fixa en massa med lägenheten. Gud vad jag längtar! Bort med det gamla och in med nytt, självklart ska allt gå i vitt för nu har jag även fått Christoffer att gilla det också :-) Skam den som ger sig, som man brukar säga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0