Tillbaka i skolbänken

 
Ja, nästan iallafall. Redan på måndag börjar jag plugga till undersköterska på distans och jag är supertaggad! Det ska bli såå himla roligt :-) 
Jag har det senaste halvåret funderat lite löst på att ta upp studierna igen. Jag behöver någonting att göra de dagar jag inte jobbar och vad är bättre än att skaffa sig en utbildning som ger hur många valmöjligheter som helst senare i livet! Kikade runt lite på nätet och läste på och i början av augusti skickade jag in ansökan för utbildningen. 
Tidigare denna vecka fick jag klartecken om att jag kommit in och vilken lycka det förde med sig! Jag vet att jag vill arbeta inom vården i framtiden och en undersköterskeutbildning är en bra grund som jag sedan kan "bygga på" allt eftersom :-) Har klickat hem de första böckerna jag behöver så nu är det bara att köra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0