18 december

Jag blir så matt. Började dagen med att ringa lasarettet för att få rådgivning, blev uppringd av en receptionist, vi pratade lite och hon skulle prata med min läkare och rådgöra och sedan ringa upp. Nu har jag väntat ett tag så jag hoppas de ringer snart igen. Det börjar tära rejält på mig och jag vet inte riktigt hur länge jag orkar med det här. Med allt egentligen. 
 
Har så mycket att göra de här dagarna så huvudet bara snurrar. Och nu blev det ju huxflux ännu mer. Vi får se om jag hinner få en tid innan jul-ledigheten, det betyder i och för sig att jag får ännu mer i huvudet nu men jag vill samtidigt inte vänta och gå runt och inte veta om något är fel. Jag har även ett antal gånger fått höra att jag inte är deras prio ett vilket gör att förhoppningarna om en tid inom en snart framtid inte känns så höga, förståeligt på ett vis men jag tycker inte att man ska göra skillnad på människor. Nej, idag är Thuresson bitter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0