Livet kom emellan

 
Hoppsan hejsan! Vadan denna frånvaro kan man ju fråga sig? Livet kom liksom emellan lite. Jag hade (och brukar för den delen alltid ha under vinterperioden) en liten dipp i ett par veckors tid och då är jag som en levande zombie. Jag har liksom noll energi. Jag sover dåligt och är aldrig utvilad, är trött och orkeslös hela dagarna och vill inte hitta på något överhuvudtaget. Känner mig allmänt hängig, ledsen och nedstämd. Att då ha alla dessa måsten med vardagssysslor, djur och plugg tog liksom musten ur mig. Men har i ett par dagars tid känt att det äntligen är påväg att vända nu. 
 
Idag satte jag mig med en massa plugg och betade av en hel del. Utöver det har jag dragit ihop en massa matlådor och städat undan lite. Men det får räcka där. Har en tendens att göra alldeles för mycket på en gång när energin är tillbaka och då står det inte på förrän man är nere på botten igen. Nu har jag bara fokus på att komma tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0