Mars

Jo, jag lever! På ett sätt känns det som om det har hänt hur mycket som helst under tiden jag inte varit sådär jätteaktiv här och på ett annat sätt så känns det som att jag fortfarande lever i min bubbla utav plugg och vardagsbestyr och att jag inte har gjort något annat. Vet faktiskt inte vilket av alternativen som stämmer.
 
Mars månad är i alla fall kommen och jag känner hur både mitt mående och mitt humör förändras till det bättre. Jag tror jag har skrivit förut att jag blir säsongsdeprimerad, det är också en av orsakerna till att jag inte orkat ta tag i något annat än det som faktiskt spelar roll, det som är viktigast. Men nu ska jag göra ett försök att vara mer aktiv här framöver, det ska väl ändå inte vara så himmelens svårt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0