Första december

Trött är bara förnamnet idag. Jag klev av jobbpasset vid 22 igår och då var det raka vägen hem för att kasta i sig mat. Första riktiga maten på hela dagen. Nej, det är inte alls stressigt i hemtjänsten ;-) När jag jobbat till 22 är jag alltid så himla speedad och har svårt att slappna av när jag väl kommit hem - jag tror jag gick och la mig vid 01.30. Att jag sedan har sömnsvårigheter och vaknar sjuttioelva gånger under natten är ju inte heller så himla kul. 
 
Idag har jag storstädat och ska alldeles strax sätta mig med medicin-boken för lite plugg. Börjar känna mig lite halvdålig och hängig i kroppen så det blir nog inte mycket mer idag än att kurera mig och dricka te så ingen förkylning bryter ut, jag blir alltid riktigt förkyld den här tiden på året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0