Tre hela veckor med hjärtat

Puuh. Jag skickade just in sista uppgiften i medicinkursen, såå skönt att vara klar med allt och nu gäller det bara att få in allt som man läst i huvudet tills det är dags för den muntliga examinationen. Men det ska nog gå bra!
Idag var jag över till mormor och morfar för att baka pepparkakor. Det har vi gjort varje år sedan jag var runt 2 år så det är viktigt för både mig och dom att hålla i det så länge det går. 
 
Christoffer kom hem från Stockholm igår, det blev en kort jobb-vecka för honom eftersom han blev sjuk och kommer vara hemma resten av veckan. Plus två veckor till med jul- och nyårsledigheten! Wiho! Minns nästan inte när vi senast hade så många veckor ihop så det ska bli heeelt underbart och välbehövligt. 
 
Nu ska jag ta hand om disken innan det blir soffhäng nån timme. Jag ska försöka lägga mig rätt tidigt ikväll, jag är sjukt trött och skulle vilja vakna upp och känna mig utvilad för en gångs skull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0