Vår lilla julgran

 
Visst är den söt, vår lilla gran? Jag är inte så mycket för julpynt egentligen, någon liten sak här och där är okej och det ska helst vara i vitt eller silver. Less is more i mitt tycke. 
 
Jag har suttit i princip hela helgen med plugg upp över öronen, det är en rackarns tung kurs och motivationen är nere på noll. Igår skickade jag in uppgiften jag kämpat med i en veckas tid och idag börjar jag om igen med att läsaläsaläsa och försöka få in ytterligare ett par kapitel som det sedan är prov och uppgifter till. Skulle verkligen behöva en paus för att ladda batterierna men sån tur har inte jag, nej, pluggar man på distans har man ingen ledighet öht. Inget sommarlov och ingen julledighet. Det är drygt ett års non-stop-plugg. Så, då vet ni vart ni har mig. Med näsan i kurslitteraturen vareviga dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0