Lördag

Igår kväll åkte vi iväg och bowlade i två timmar tillsammans med Camilla, Simon och Christian. Kul att faktiskt komma iväg och hitta på något, det sker så himla sällan! Mindre kul att jag kom sist men nån lär ju hamna där också ;-) 
 
I förmiddags var jag ute på en knapp timmes promenad med Millan och hundarna. Kom hem och gjorde i ordning en riktig mysfrukost och varför jag inte gör det oftare är ett mysterium, jag har ju egentligen tiden att göra det varje morgon, men icke! Blir dock mer speciellt och mysigt när det sker så sällan, så jag får snällt fortsätta med det.
 
Annars har jag plockat undan lite hemma, dammsugit och lagat mat. Klickade precis hem en taklampa till sovrummet så nu har jag något att se fram emot till veckan :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0